La despedida al Cesc

Hola, un altra vegada Cesc... Quan vaig començar aquest curs, vaig pensar que les assignatures (socials i tegno), hi treballaríem amb electricitat, robots i fins i tot, a com encendre un cotxe, però a l'hora que ho vaig veure em va agradar moltíssim quan hi teníem que treballar amb fusta!, i això em va recordar al poble del meu avi que l'únic que feia era agafar l'atxa, però fer els blogs em va desil·lusionar una mica, jajaja! No hi hauria imaginat mai que per a socials, no hi hagi llibre ni llibreta, el rar és que em va agradar aquesta manera d'estudiar a classe que ningun altre i parlàvem més de la falla de Sant Andreu que un altra cosa. Amb el Cesc hi van fer una optativa que s'anomena "experimenta", i m'hauria agradat més si no fossi pels blogs, però m'agradava que el Cesc s'apagui com donar una bona classe. Hi va haver un coet de treball que el seu proposit era volar fins a l'infinit i va ser una experiència que em va encantar, com altres experiències amb el Cesc fetes en blog... Però igualment hi ha blogs avorritsjejeje.

Comentarios

  1. surt és la paraula blog que la falla de sant andrés en el teu text !!!!! Ja saps quan vegis al teu avi li preguntes que es pot fer amb una mica de fusta, ara recordo que un cop el meu pare amb un tros d'escorça d'un arbre em va fer una petita barqueta.
    Però per què no us agraden els blogs? perquè és el moment del treball, on heu de reflexionar, pensar, activar la imaginació, quan veus que un altre ho fa millor que tu......on es veu en definitiva l'esforç que estem donant i no només ser simples espectadors. Bon estiu!!!!!!! a veure si saps des d'on t'estic escrivint.......

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Entradas populares de este blog

Energia eòlica ( molins de vent )